پاورپوینت مديريت جامع كيفيت TQM

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
قسمتی از متن:
ارتقاي کيفيت از انتخاب فلسفه مديريتي شروع مي شود. در سفر بي پايان ارتقاي کيفيت نقطه شروع براي تلاشهاي ارتقاي کيفيت در يک سازمان  انتخاب آگاهانه يک فلسفه مديريتي است.  ابتدا بايد مديران ارشد سازمان از ميان فلسفه هاي مديريتي رايج  فلسفه اي را براي جهت دادن به تلاشهاي سازمان خود انتخاب نمايند .
بايد توجه کرد که انتخاب درست اگر چه بسيار حائز اهميت است ،ولي اگر قرار است فلسفه مديريتي انتخاب شده موجب تحول اساسي در سازمان گردد اجراي صحيح آن کمتر از اجراي آن نمي باشد.
مديريت جامع کيفيت با داشتن ارکان فلسفي و اصول ساده و قابل درک و فراهم نمودن يک بستر طبيعي براي تلاشها شايد تنها گزينه در پيش روي مديران باشد  سه رکن مهم فلسفه مديريت جامع کيفيت يعني مشتري محوري  فرايند گرايي و ارتقاي مستمر هم در رأس يک سازمان و هم در قاعده آن قابل درک و اجرااست.




فهرست مطالب:
فلسفه مديريت
تعريف مديريت جامع کيفيت
ارکان فلسفي مديريت جامع کيفيت
سير تكاملي روند مديريت كيفيت جامع (TQM)
اصول T.Q.M
الگوي يک سيستم
دو نوع سيستم بارز
الگوي كلي سيستم مديريت كيفيت
سيستم برون سازماني
سيستم درون سازماني
فرآيندها:
فرآورده هاي خدمات
عامل انساني
مراحل اجراي برنامه TQM
چند اصل به منظور اثر بخشي T.Q.M
هزينه هاي T.Q.M
استقرار نظام مديريت فراگير در مجتمع فولاد مبارکه
استقرار نظام مديريت فراگير در مجتمع فولاد مبارکه
مراحل استقرار نظام T.Q  در مجتمع فولاد مبارکه :
فرآيند تعريف پروژه هاي T.Q :
پروژه هاي T.Q بر اساس Cost Of Poor Quality :
عوامل مهم در موفقيت شركت در استقرارنظام تحول كيفيت 
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 604 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.ppt

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 51

حجم فایل:1,254 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب پاورپوینت و قابل ویرایش