تحقیق شبكه هاي توزيع مويرگي در بازار ايران

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
قسمتی از متن:
تصميم درباره کانال توزيع و فروش کالا، از جمله مهمترين تصميماتي است که فرا روي مديران قرار دارد. تصميم درباره توزيع کالا بر ساير تصميمات بازاريابي تاثير مستقيم مي گذارد. نبض يک شرکت در دست شبکه توزيع و فروش آن است، اما با همه اين شرايط اغلب شرکتها به کانال‌هاي توزيع کالاهاي خود توجه کافي ندارند و اين امر گاه عواقب زيانباري براي آنان به دنبال دارد و در مقابل، بسياري از شرکتهاي با استفاده از سيستم هاي توزيع خلاق، به مزيت رقابتي دست يافته اند. اين نوشتار سعي دارد كه براساس تجربيات نويسنده، انواع كانال‌هاي توزيع در ايران و مزايا و معايب هريك را بيان كند.


فهرست مطالب:
شبكه هاي توزيع مويرگي در بازار ايران
توزيع کالا از طريق شبکه هاي توزيع عمده فروشي
محاسن:
معايب:
توزيع کالا از طريق شبکه شرکتهاي پخش
مزيتها:
معايب:
مجتمع هاي توليدي و شبکه هاي توزيع مستقل
توجيه هزينه اي ايجاد شبکه هاي توزيع براي مجتمعهاي بزرگ توليدي
شبکه هاي توزيع مستقل و بازار تهران بزرگ

دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 880 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 7

حجم فایل:40 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و قابل ویرایش