پاورپوینت،استراتژی روان شناسی تبلیغات برای مدیریت ذهن واحساسات مخاطبان

دسته بندي : کتاب » روانشناسی و روانپزشکی

روانشناسی تبلیغات چیست؟

به طور کلی، روانشناسی تبلیغات ترکیبی از متغیر های متفاوت است که سعی می کنند گرایشات ذهنی مصرف گرایی را پیش بینی کنند. امروزه تبلیغات فقط به تلویزیون، رادیو و حتی اینترنت محدود نمی شود و عملا هر چیزی که در اطراف مان است این نقش را ایفا می کند. نحوه ای که محصولات در یک فروشگاه به نمایش گذاشته می شوند، رنگ و اندازه چیپس، قیمت لباس ها، حرف های زیرکانه ای که در رادیو پخش می شوند و به عبارت دیگر، هر چیزی که محصولی را جذاب و نظرمان را به آن جذب می کند، ابزاری قوی برای تبلیغات آن است.

همه ما وقتی محصولی را می خریم، سعی می کنیم خود را از دیگران متمایز کنیم. چنین تمایلی برای برجسته، متفاوت و منحصر به فرد بودن، چیزی است که روانشناسی تبلیغات از آن بهره می برد. بعد از اینکه تفاوت های شخصیتی ایجاد شدند، مفاهیمی مانند انگیزه، اولویت ها و یا قضاوت های شخصی پا به میدان می گذارند.

تأثیر تبلیغات

طبق تحقیقات، مردم در سال ۱۹۷۰ به صورت روزانه ۵۰۰ تبلیغ می دیدند. امروز این رقم در کمترین حالت به ۵۰۰۰ تبلیغ در روز رسیده است. هر ساله ۵٫۳ تریلیون تبلیغ به مردم نشان داده می شود و به طور متوسط، کودکان ۲۰۰۰ تبلیغ ۳۰ثانیه ای در سال می بینند. این رقم برای بزرگسالان ۲ میلیون است.

چنین ارقامی نشان دهنده تاثیر تبلیغات روی موفقیت یک شرکت است. بازاریاب ها می دانند که مردم به چیزی که برای شان لذت بخش و جذاب است، واکنش نشان می دهند و این چیز می تواند یک تصویر، موزیک و یا داستان برندشان باشد. آنها از این موضوع برای ابداع استراتژی های روانشناسی تبلیغات استفاده می کنند تا بتوانند بیشترین مخاطب را جذب کنند. هرچه متخصصان یک کمپین تبلیغاتیکاربلدتر باشند، راحت تر تشخیص می دهند که چه محتوایی بهتر تاثیر می گذارد.

برتری محتوای احساسی بر منطقی

تبلیغات طوری طرح می شوند که هم فکر و هم احساس مخاطب را تحت تأثیر قرار دهند. با این وجود، اهمیت احساس بیشتر به نظر می رسد. براساس عملکرد کمپین های تبلیغاتی، ۳۱درصد تبلیغات با محتوای احساسی موفق بودند. این رقم برای محتوای منطقی ۱۶درصد بود.

تبلیغات احساسی از موضوعات مختلفی استفاده می کنند ولی احساساتی از قبیل افتخار، عشق، موفقیت، یکدلی انسان ها، دوستی، تنهایی و خاطرات بیشترین تأثیر را می گذارند. واکنش احساسی به تبلیغات، بیشتر از محتوای واقعی اش تاثیرگذار است و مصرف کننده را مجاب به خرید محصول می کند.

 

دراین  فایل مطالب ارزشمند در زمینه استراتژی روانشناسی تبلیغات ، راهبردهای بازاریابی ،بخش بندی بازارها ومشتریان از دیگاه های صاحب نظر بازاریابی با۱۷۵ اسلاید ویژه ارائه می گرددو می تواندبرای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی  ،همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که راهبردهای  بازاریابی را ارزشمند می دانند ؛قرار گیرد.

فهرست

نقش علم روانشناسی در بازاریابی

بازاریابی و روانشناسی

تقسیم بندی تیپ های شخصیتی انسانها

مدل شخصیتی اناگرام

رفتار بازاریاب در مقابل مشتریان “حرکتی“

تیپ های احساسی

رفتار بازاریاب در مقابل مشتریان “احساسی“

تیپ های ذهنی

اکسیر موفقیت( روانشناسی تبلیغات)

ایجاد انگیزه

معنای آشکار، پیام پنهان

هیجان در برابر منطق

عناصر پیام

کنترل افکار و اعتقادات

روانشناسی تبلیغات چیست و چگونه در ذهن و احساسات مخاطبان تاثیر می گذارد؟

روانشناسی تبلیغات چیست؟

تأثیر تبلیغات

برتری محتوای احساسی بر منطقی

دو نوع واکنش احساسی

استفاده از افراد مشهور برای تبلیغ محصول

استراتژی های روانشناسی تبلیغات

استراتژی مکانیکی

استراتژی متقاعد کننده

استراتژی فرافکنی

استراتژی پیشنهادی

روانشناسی تبلیغات موفق

ویژگی های تبلیغ

روانشناسی رنگ ها

بررسی رنگ ها

نقش روان شناسی درموفقیت کمپین تبلیغاتی

چطور از روانشناسی تبلیغات در زمان رکود اقتصادی استفاده کنیم؟

واکنش مشتریان به تبلیغات

پیام های پنهان

شناسایی اولویت های مصرف کنندگان

بهرمندی از نیمکره چپ مغز

نقش ناهوشیار نورون های آینه ای

شکاف کنجکاوی

ایجادجاذبه برای کنجکاوی

گرانی بی حکمت نیست

نقش تبلیغات برروی مغز مشتریان

قانون ارقام

بررسی تاثیر تبلیغات محیطی کسب و کارها از نظر روانشناسی

تاثیر تبلیغات محیطی

بررسی تاثیر تبلیغات محیطی از نظر روانشناسی

افزایش دسترسی به مردم

پیام رسانی

افزایش آگاهی

۱۳ استراتژی روانشناسی تبلیغات که مشتریان را ذوب می کند!

روانشناسی تبلیغات چیست؟

واژه مشترک بین روان شناسی و تبلیغات

مجاری تبلیغات سنتی

مجاری تبلیغات دیجیتال

تاثیرگذاری محتوا روی ذهن افراد

تفکر

احساسات

نحوه استفاده ازرنگ ها

برندهای نوپا باید از استدلال منطقی در تبلیغات خود بهره ببرند

برندهای شناخته شده باید از شیوه های احساسی در بیان محتوای تبلیغات خود استفاده کنند

ایجاد فاصله‌های زمانی در نمایش تبلیغات

استراتژی های روانشناسی تبلیغات

نحوه استفاده کسب وکار ها ازروانشناسی تبلیغات برای تحریک مشتریان

تبلیغات موفق، از علم روانشناسی بهره می برند

توجه به محدوده سنی بازدیدکنندگان

تکنیک های روانشناسی در تبلیغات

به کار گیری ایده های احساسی

تجدید نظر در روش رقابت با سایر کسب و کارهای کوچک

انتقال حس انحصار به مشتری

القای عدم قطعیت و تردید در مشتری

اصول روانشناسی در بازاریابی و تبلیغات

لزوم استفاده از روانشناسی در بازاریابی و تبلیغات

تصمیم نیمه آگاهانه

روش های تاثیرگذار روانشناسی در بازاریابی و تبلیغات

روش تلقین رضایت بخشی

متمرکز شدن برروی هیجانات مشتری

روانشناسی تبلیغات برای فروش بیشتر

بازی با نورون‌های آینه‌ای

کنجکاو کردن دیگران در مورد دانسته‌های‌شان

قانون راست‌دست‌ها

بالا بردن قیمت

تاثیر قیمت برمغز مخاطبان

۵ روش روانشناسی برای برقراری ارتباط بهتر با مخاطبین

از داستان‌ها برای برقراری ارتباط حسی استفاده کنید

به این سؤال پاسخ دهید: این کار چه سودی برای من دارد؟

از نظرات آنلاین مشتریان بهره بگیرید

برند خود را با چهره‌های سرشناس ترکیب کنید

احساس نیاز و کمبود را در مردم ایجاد کنید

درس‌هایی از روانشناسی برای تبلیغات پیامکی موفق

تبلیغ شما باید برای ضمیر ناخودآگاه مشتری جذاب باشد

استفاده از کلماتی که برای مخاطب آهنگ آشنایی دارند

تلاش بیشتری برای جذب مخاطب از طریق موبایل لازم است

در مورد عادت‌های مشتریان خود تأمل بیشتری داشته باشید

درارسال پیامک حتما به عادت های مشتریان توجه داشته باشید

ضمایر شخصی برای مشتریان شما اهمیت بسیاری دارند

مخاطب عضوپذیرفته شده از برندها

نباید در ارائه تخفیف به مشتریان خود زیاده‌روی کنید

شناخت ذائقه مشتریان

نکات ریز روانشناسی می‌توانند تاثیر بسیار زیادی بروی مشتریان داشته باشند

روانشناسی در طراحی استراتژی جذب مشتری و ۴ توصیه مهم برای بازاریابان

با نفرین دانش مقابله کنید

اکثر مخاطبان هدف شما، از سطح تخصص شما در مورد محصول برخوردار نیستند

از روانشناسی در طراحی استراتژی جذب مشتری استفاده کنید

روانشناسی در طراحی استراتژی را کانال‌بندی کنید

هدایت مشتریان با روان شناسی

قانون تشابه

قانون تجارب گذشته و نقش روانشناسی در طراحی استراتژی

قانون پراگنانز

قانون تقریب

,استفاده از اثر فریب‌گر )decoy effect)

روانشناسی در طراحی استراتژی جذب مشتری را به‌کارگیرید

‌ تا حد ممکن استرس کاربر را به حداقل برسانید

مدیریت رفتار مشتریان

مدیریت ذهن مشتریان

بازدیدهای بیشتر دریافت کنید

تبدیل نظرهای منفی به مثبت

دسترسی بیشتر به مخاطبان برای موفقیت در شبکه های اجتماعی

ایجاد هواداران واقعی

یک وضعیت ثابت برای برند خود بسازید

ترغیب مردم برای توجه بیشتر به شما

تبدیل شدن به نقطه گفتگو

نتیجه نهایی و کسب موفقیت در شبکه های اجتماعی

روانشناسی تبلیغات چیست و چگونه در ذهن و احساسات مخاطبان تاثیر می گذارد؟

یک پیام متقاعدکننده، پیامی است که بتواند نحوه عملکرد ذهن فرد را تغییر دهد

روانشناسی چه نقشی می تواند در بازاریابی شبکه های اجتماعی ایفاء کند؟.

استفاده از روانشناسی در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

مشتریان و مصرف‌کنندگان از به اشتراک‌گذاری محصول یا خدمت مورد استفاده خود لذت بیشتری می‌برند

احساسات مسری و واگیردار هستند

تاکتیک‌ خوب فروش با استفاده از تئوری «عمل متقابل»

اغلب افراد یک تصویر چهره همراه با لبخند را نسبت به یک تصویر بی‌روح و بی‌تفاوت ترجیح می‌دهند

تبلیغات خود را جذاب تر کنید

سازماندهی تبلیغات

نتیجه تبلیغات برای حفظ یا افزایش سهم فروش آنها بسیار ضروری است.

ایجادتقاضا با تبلیغات

خلق تصویر

چه چیزی باعث موفقیت یک تبلیغ می شود؟

تبلیغات و زندگی مردم

بررسی تاثیر تبلیغات محیطی کسب و کارها از نظر روانشناسی

تاثیر تبلیغات محیطی

بررسی تاثیر تبلیغات محیطی از نظر روانشناسی/ ایجاد رشد پایدار

افزایش دسترسی به مردم

پیام رسانی

استفاده از تصاویررنگی

ساخت تبلیغات صحیح و متفاوت در ایران

ارزیابی تبلیغات در بازاریابی

تبلیغات دیجیتال

تبلیغات موبایلی

تبلیغات چریکی

تبلیغات پخشی

تبلیغات خدمات عمومی

 

 

 

با ۱۷۵اسلایدتخصصی

دسته بندی: کتاب » روانشناسی و روانپزشکی

تعداد مشاهده: 1638 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 175

حجم فایل:5,875 کیلوبایت

 قیمت: 62,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    175ااسلاید تخصصی