ترجمه مقاله نزدیک شدن به مخاطبان ورزشی در حال ظهور

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
عنوان انگلیسی مقاله:
Getting closer to emerging
sports audiences

مقدمه:
تجارت ورزشی در حال تغییر و تحول است، پیش از این نیز تغییراتی داشته و جالب است که هنوز نیز در آینده نیازمند تغییراتی خواهد بود تا از این طریق چالش های به وجود آمده از بین رفته و با استفاده از پیام رسان های سفارش دهنده ی کالا بتوان جان تازه ای به بازار داد.
همانگونه که فیلیپ کوتلر در سال 2003 اشاره کرد، در دهه ی پیش رو بازاریابی دوباره از صفر تا صد (A-Z) طراحی و مدیریت خواهد شد. در این زمینه تا حدی شک و تردیدهایی درباره ی اینکه بازارها و بازاریابی برطبق اصول کاملاً متفاوتی فعالیت می کنند، وجود دارد. پیش از این عقیده بر این بود که این رویداد در اوایل قرن 20 روی می دهد، اما اکنون در حال رخ دادن است.
تجارت های ورزشی بسیاری موثر بیشتر تقاضا را سازماندهی می کند تا عرضه. در اینجا شکل غالب بازاریابی بیشتر حول محور کمک به خریداران برای خرید است تا فروشندگان برای فروش. در ابتدا، روشی که در آن تجارت ورزشی فعالیت می کند از طریق ارتباط با مشتریان شکل می گیرد، ارتباط موثر یعنی شکست موانع فراسوی.

فهرست:
اهداف بخش
مقدمه
مفاهیم
به یاد ماندنی بودن، تصویر، متمایز بودن و بسته بندی برای هدف:
1)خلاقیت اصلی
2)خلاقیت هم جوار
طراحی
استفاده از اطلاعات و داده ها برای فعالیت های آفلاین
جذب هواداران جدید
یادگیری ها

دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 1298 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: .DOCX

تعداد صفحات: 21

حجم فایل:290 کیلوبایت

 قیمت: 90,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    یک فایل WORD ترجمه شده 21 صفحه
    یک فایل PDF هشت صفحه ای انگلیسی