چگونه توانستم حواس پرت شاهرخ را در کلاس متمرکز کنم ؟

دسته بندي : علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی
چکیده:
معلمان بیشترین وقت را برای تماس با دانش آموزان ، مشاهده آنان و کمک به جریان رشد و تکامل آنه در اختیار دارند. معلم باید در روابط با شاگردان از اصول حسنه انسانی آگاه باشد و آنها را به کار بندد و محیطی را به وجود آورد که دانش آموزان، مشکلات خود را با او در میان گذاشته و او در حد توان به اصلاح و تغییر رفتار آنها اقدام نماید.معلم به این موضوع ایمان داشته باشد که رفع موانع تربیتی و کاهش مشکلات دانش آموزان ، خود مقدمه ای برای آماده سازی ذهنی دانش آموزان و ارائه مطالب درسی می باشد.
معلم متعهد، در طریق حفظ و تامین منافع واقعی شاگرد است ، در حل مسائل و مشکلات کوشاست . روحیه اش به گونه ای است از خدمت لذت می برد ، از ساختن و به عمل آوردن دانش آموز و قراردادنش در مسیری که مورد هدف است خرسند است.
چگونه توانستم حواس پرت شاهرخ را در کلاس متمرکز کنم ؟    3


فهرست مطالب:


چکیده   
مقدمه   
توصیف وضع موجود   
گردآوری اطلاعات(شواهد1)   
پرسشنامه مدیریت زمان   
ادبیات و پیشینه تحقیق   
تعریف و تبیین واژه های کلیدی:   
شیوه های گردآوری اطلاعات   
تجزیه و تحلیل داده ها:   
به طور کلی علل بی دقتی و حواس پرتی را به دو دسته کلی تقسیم می کنند:   
چگونگی یافتن و انتخاب راه حل ها   
با بررسی پاسخهای شاهرخ عواملی که باعث عدم تمرکز در او شده بود مشخص شد که این عوامل عبارتند از:   
مراحل اجرای راه حل ها و چگونگی نظارت بر اجرای آنها   
شواهد2   
چگونگی ارزیابی و اعتبار یابی راه حل ها   
تجدیدنظرها،پیشنهادها و تصمیم گیری   
منابع   


دسته بندی: علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 2360 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 17

حجم فایل:117 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    پروژه اقدام پژوهی چگونه توانستم حواس پرت شاهرخ را در کلاس متمرکز کنم ؟ شامل ۱۷ صفحه در قالب فایل word و قابل ویرایش می باشد


  • محتوای فایل دانلودی:
    قالب word و قابل ویرایش