چگونه با دانش آموز بیش فعال در کلاس درس فارسی دوم راهنمایی برخورد کردم

دسته بندي : علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی
چکیده:
در این تحقیق ابتدا به توصیف وضعیت موجود پرداخته ام و اطلاعات وشواهدی را از طریق مشاهده رفتار دانش آموز بی قرار ( بیش فعال ) و مصاحبه با خود دانش آموز و دیگر دانش آموزان،همکاران،مدیرودیگرکارکنان مدرسه و تدارک دیدن یک نمونه پرسشنامه (مخصوص والدین او ) ،را جمع آوری نموده و سپس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بی قراری ( بیش فعالی ) سعی کردم از منابعی چون اینترنت ، کتابخانه ، مشاوران و .. استفاده کنم در مرحله بعد به تجزیه و تحلیل عوامل مختلف این مشکل پرداختم و با انتخاب راه حلهای  اعتبار بخشیده آنها را به اجرا در آورم ودر پایان هم شاهد بهبود رفتار دانش آموز بیش فعال شدم.

فهرست مطالب:
چکیده    
مقدمه   
توصیف وضعیت موجود   
بیان مسئله 
تعریف واژگان
گردآوری اطلاعات (شواهد (1)   
یافته های علمی:   
تعریف بیش فعالی :   
رژیم غذایی و تاثیر آن بر بیش فعالی دانش آموزان:   
آزمونی برای تشخیص کودکان بیش فعال   
هنگام جواب دادن به سوال‌های زیر، این نکته‌ها را در نظر داشته باشید:   
قسمت دوم: عملکرد کودک   
روشهای گرد آوری اطلاعات    
مشاهده:   
مصاحبه :   
پرسشنامه    :   
پیشینه تحقیق   
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها   
انتخاب راه حل یا راه حلهای موقتي   
اعتبار بخشي به راه حل ها:   
شیوه های اجرا:   
شواهد 2   
نتیجه گیری و پیشنهادات   
ضمائم   
منابع   


دسته بندی: علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 2446 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 30

حجم فایل:174 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    پروژه اقدام پژوهی چگونه با دانش آموز بیش فعال در کلاس درس فارسی دوم راهنمایی برخورد کردم شامل 30 صفحه در قالب فایل word و قابل ویرایش می باشد


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش