پاورپوینت رابطه بین کاربرد فناوری اطلاعات و عملکرد بازاریابی

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
مقدمه:
افزایش چالش های محیطی به صورت اجتناب ناپذیری روش های انجام کار را تغییر داده، چالش‌هایی نظیر تغییر سریع ، ظهور اینترنت، تنوع نیروی کار، جهانی شدن، تکامل یافتن و متحول شدن نقش‌های کاری و خانوادگی، فقدان و کمبود مهارت ها، و ظهور بخش خدمات تنها بر ساختار سازمانی اثر نداشته بلکه ماهیت و نقش عاملیت کسب و کار را نیز تغییر داده است. بعلاوه در دهه اخیر ، سرعت و گستره چالش های محیطی شدیداً رقابت را تحت تاثیر قرار داده و سازمان‌ها را بدین سمت سوق می دهد که ابزارها، فناوری ها و دانش، مهارت و توانایی های مورد نیاز خودشان را به منظور حداکثر سازی توان رقابتی خود به صورت استراتژیک هم تراز و هم راستا کنند.

فهرست مطالب:
مقدمه
1.2 بیان مسئله
1.3 ضرورت انجام پژوهش
1.4 اهداف پژوهش
1.5 فرضیات و سوالات پژوهش
6.1 تعریف نظری و عملیاتی متغیرها















دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 2448 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 18

حجم فایل:92 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب پاورپوینت و قابل ویرایش