گزارش كارآموزي سيستم الكتريكي خودرو در نمایندگی سایپا

دسته بندي : فنی و مهندسی » فنی و حرفه ای
بخشی از متن:
استارت يك موتور الكتريكي است كه انرژي الكتريكي را دريافت كرده به انرژي مكانيكي تبديل مي كند و اين نيرو را توسط چرخ دندههاي خود به فلايويل منتقل ميكند تا موتور خودرو روشن شود موتور استارت بايد بتواند لنگري ايجاد كند كه بر نيروي اينرسي (ماند يا ساكن) و اصطكاك موتور سرد غلبه كند  به اين دليل اكثر موتورهاي استارت از نوع «سري» و از انواع «كامپاليز» با جريانهاي دائم هستند.
تمام جريان باتري از سيم پيچهاي اصلي و سيم پيچ مغناطيسي آن مي گذرد نتيجه آن است كه لنگر و نيروي ترك خيلي زيادي در موتور حاصل مي شود. اين موضوع از روي اين فرمول محاسبه ميشود.

فهرست مطالب:
تاريخچه     
استارت     
كليد قطع وصل موتور استارت     
دستگاه تبديل سرعت     
مولد برق يا دينام     
آناليز دستگاه استارت و دينام     
قطع كننده جريان معكوس     
آفتامات     
دستگاه ايجاد جرقه     
دستگاه احتراق اجزا     
كوئل     
دلكو     
درب دلكو     
خازن     
شمع ها     
بازديد شمع     
انواع شمع     
مگنت     
تأخير يا تقدم زمان احتراق     
ريتارد     
سيم كشي اتومبيل      
رنگ هاي متفاوت  براي شناسايي سيم هاء    
ادوات داشبورد     
داشبورد پيكان     
روش تعويض فيوز دلكو     
نصب و تنظيم پلاتين     
طرز تعيين سيلندر شمارة يك و وايره آن     
مراقبت اساسي سيستم برق     
فيوز     
استفاده از فازمتر براي عيب يابي     
آزمايش آفتامات     
رديابي و رفع اشكال تعدادي از ايرادات برقي     
الكترونيك در خودرو     
نقش EIS در خودرو     
سيستم جرقه (EIS )     
سيستم جرقه (EFI )     
سنسورها

دسته بندی: فنی و مهندسی » فنی و حرفه ای

تعداد مشاهده: 6365 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 62

حجم فایل:83 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته های مرتبط فنی حرفه ای


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش