طرح تولید اکسید روی

دسته بندي : فنی و مهندسی » مهندسی شیمی

پيشگفتار

   با توجه به تاثير كارآفريني در رشد اقتصادي و افزايش اشتغال و رفاه اجتماعي، كشورهاي توسعه يافته و در حال توسعه در زمينه آموزش و ترويج كارآفريني، درسي با عنوان كارآفريني و پروژه ايجاد نموده اند كه در واقع دو هدف اساسي را دنبال مي كند.

   هدف اول بررسي فرصت ها و جمع آوري اطلاعات و برنامه ريزي براي موقعيت هاي كاري براي افراد مختلف است و هدف دوم ايجاد قابليت هاي فني و عملي و طراحي يك مكان صنعتي براي ايجاد اشتغال زايي مي باشد

   مقوله كارآفريني در واقع يك شيوه خاص در زندگي است و در شرايط صنعتي ايران كه قشر زيادي از جوانان بيكار و فاقد اشتغالند، توسعه كارآفريني در كشور امري ضروري و مهم است كه بايد قشر جوان كشور و در مقاطع تحصيلي مختلف با اين مقوله به طور علمي آشنا شوند كشورهاي پيشرفته از سال ها قبل و بعضي كشورهاي در حال توسعه يا به عبارتي جهان سوم در سال هاي اخير با توجه به نقش قابل توجه و موثري كه كارآفرينان اقتصادي در توسعه جامعه داشته اند استفاده از اين نيروي پنهان را در جهت مقابله با مشكلاتي مانند تورم، ركورد بيكاري مورد بحث قرارداده اند.


 مقدمه

  اكسيد روي يكي از محصولات مهم صنعتي و يكي از نيارهاي مهم كشور و تكميل و توليد لاستيك و رنگ و همچنين صنعت. الكتريك و الكترونيك و داروسازي مي باشد براي توليد و برآورد و ساير نيازهاي صنعت دارو سازي احتياج به خالص ترين نوع اين محصول است كه فعلاً در ايران توليد نمي گردد و از كشور آلمان صنايع شيميايي merch وارد مي گردد كه بسيار گران است. محصولات درجه يك توليد داخل نيز براي رنگ سازي و صنايع الكترونيك و لاستيك سازي مصرف مي گردد با توجه به اينكه يكي از مواد اوليه اين محصول هوا مي باشد كه به طور رايگان در همه جا يافت مي گردد و محصول توليدي داراي 66/19 درصد اكسيژن است و پيش بيني مي شود كه توليد اين محصول با اين شرايط سود آميز باشد.

علت انتخاب پروژه تولید اکسید روی به این علت می باشد که در ایران به این طرح کمتر توجه شده و طرحی سودآور است. به همین دلیل کسی که این طرح را انتخاب کند می تواند برای او سودآور باشد.

دسته بندی: فنی و مهندسی » مهندسی شیمی

تعداد مشاهده: 2031 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 46

حجم فایل:7,549 کیلوبایت

 قیمت: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    مقدمه - متن - روند توليد - نمودار - همراه با نمودار آماري