نرم افزار ذخیرهء متن تقریر

دسته بندي : کتاب » کامپیوتر

بسم الله الرحمن الرحیم
بسيار پيش مي آيد که ميخواهيم خلاصه هاي خود از کتب مختلف يا آموخته هاي خود از يک سخنراني ويا مطالبي که از ذوق ما سرچشمه گرفته اند را به صورت يک مجموعهء منسجم و با دسترسي آسان جمع آوري نماييم.
گاهاً اين معلومات را در قالب فايل هاي ورد يا PDF ذخيره مي کنيم. امّا وقتي مي خواهيم مطلبي را از آن بيرون بياوريم بايد تمام صفحات فايل را به دنبال آن مطلب بگرديم. مخصوصاٌ زماني که کلمات کليدي آن براي جستجو را فراموش کرده باشيم.
البته اين فايل ها از اين جهت بهترند که مي توانند شامل تصوير نيز باشند. همچنين مي توان براي هر قسمت از متن آن ها فونت خاصي را انتخاب نمود. امّا اين فايل ها معمولاً فضاي بيشتري را اشغال مي کنند. اگر هم خواسته باشيم فايل ها را با برنامهء Notepad ايجاد کنيم، خواندن آن سخت مي شود.
پيشنهاد ما براي حل اين مشکلات استفاده از برنامهء تقرير است. اين نرم افزار قابليت جستجو در فايل انتخابي را همزمان با استفاده از فهرست دارد. شايد فکر کنيد که جستجو در اين برنامه بر اساس فهرست است ولي واقيت اين است که برنامه براساس جستجوي در متن فهرست را نمايش مي دهد. شما اولاً فهرست را مي سازيد و سپس متون را وارد مي کنيد درست برخلاف وقتي که از ورد استفاده مي کنيد.
اين برنامه بيشتر شبيه يک کتابخانهء الکترونيک عمل مي کند، با اين تفاوت که کتاب انتخابي شما در محل دلخواهتان ذخيره مي شود و شماييد که سازندهء آن فايل مي باشيد! هر فايل جداگانه يک کتاب مي باشد.
نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید:

Artaguanasoft@Gmail.com

دسته بندی: کتاب » کامپیوتر

تعداد مشاهده: 3871 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: exe

حجم فایل:3,970 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل دانلودی یک فایل زیپ مشتمل بر فایل نصب نرم افزار است. فایل نصب با فرمت exe می باشد. نرم افزار تحت ویندوز است.