ترجمه The strategic fit betweeninnovationstrategiesandbusiness environmentindeliveringbusinessperfor

دسته بندي : کتاب » گوناگون




تناسب استراتژیک بین استراتژی های نوآوری و محیط کسب و کار در ارائه عملکرد کسب و کار

چکیده

این مقاله نقش محیط های کسب و کار را (در زمینه های پویایی و رقابتی بودن) به عنوان عوامل وقوع که میزان اثرگذاری انواع مختلف راهبردهای نوآوری (در زمینه های محصول و فرآیند) را در ارائه عملکرد کسب و کار، تحت تاثیر قرار می دهد، بررسی می کند. با استفاده از داده های 207 شرکت ساخت و تولید در استرالیا، این تحقیق نشان می دهد که محیط های پویا، تاثیر نوآوری محصول را بر روی عملکرد کسب و کار، قوی تر می کند. از سوی دیگر، محیط های رقابتی، تاثیر نوآوری محصول را بر روی عملکرد کسب و کار، ضعیف تر می کند، اما تاثیر نوآوری فرآیند را بر روی عملکرد کسب و کار محکم تر می کند. به طور کلی، این تحقیق، وجود تناسب راهبردی بین راهبردهای نوآوری در پویایی و نوآوری درمحصول و نیز بین راهبردهای رقابتی بودن و نوآوری در فرآیند را نشان می دهد. از سوی دیگر، رقابتی بودن همچنین وجود یک ناهماهنگی راهبردی با نوآوری محصول را نشان می دهد. دلالت های تئوریکی و عملی، بحث خواهند شد.

کلیدواژه ها: راهبردهای نوآوری | محیط کسب و کار | تناسب راهبردی | عملکرد کسب و کار

 

1- مقدمه

اکثر مطالعات صورت گرفته درباره نوآوری، بر روی فهمیدن این موضوع تمرکز کرده اند که چگونه عوامل داخلی سازمانی مثل مدیریت ارشد، منابع انسانی، قابلیت های تکنولوژیکی، و فرهنگ سازمانی، بر نوآوری اثر می گذارند (آراگون-کورا و همکاران 2007؛ باتاچاریا و بلوچ 2004؛ کانتو و گونزالس 1999؛ دامانپور 1987؛ هرزوگ و لکر 2010؛ مورات و باکی 2011؛ اوکه و همکاران 2013؛ سابرامانیان و نیلاکانتا 1996). به همین دلیل، به نوآوری به عنوان یک فعالیتی نگاه می شود که در داخل کنترل یک شرکت وجود دارد و مدیریت می تواند کنترل یا اداره کند. در مقابل، دانش اندکی درباره تاثیر عوامل بیرونی بر نوآوری وجود دارد. اقدامات شرکت شامل فعالیتهای نوآوری آنها مشروط هستند و برخی وقتها توسط عوامل خارجی مثل تقاضای بازار (مشتری)، اقدامات رقیبان، یا هر قانون دولتی تحت تاثیر قرار می گیرند (کارونا و همکاران 2002؛ کوروچر و زیرولیا 2010؛ تائو و همکاران 2010؛ تریپساس 2008؛ یالابیک و فایرچیلد 2011). در این تحقیق ما روی تاثیر محیط های پویا و رقابتی بر روی راهبردهای نوآوری تمرکز می کنیم (لامپکین و دس 2001؛ ترید و همکاران 2005).

ک دانلود رایگان مقاله انگلیسی:

http://s9.picofile.com/file/8278514000/art_direct_2016_9_The_strategic_fit_between_innovation_asl.pdf.html



دسته بندی: کتاب » گوناگون

تعداد مشاهده: 3135 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: وورد و پی دی اف

تعداد صفحات: 34

حجم فایل:585 کیلوبایت

 قیمت: 28,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:

    ابتدا فایل انگلیسی مقاله را از لینک زیر دانلود کنید سپس نسبت به خرید اقدام نمایید

    لینک دانلود رایگان مقاله انگلیسی:

    http://s9.picofile.com/file/8278514000/art_direct_2016_9_The_strategic_fit_between_innovation_asl.pdf.html