بررسی تاثیر بهره گیری از روش های نوین تبلیغات در بهبود وضعیت فروش شرکت ها

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
چکیده:
يك تبليغ بانكي چه راديويي و چه تلويزيوني بايد برش داشته باشد و خود را در بين تبليغات ديگر جاي دهد، ‏سپس بايد ارتباط خود را با مخاطب برقرار سازد. در عين حال، تبليغ خدمات بانكي بايد به نحو موفق و ‏درستي آن را معرفي كند. هدف بايد اين باشد كه در بين ازدحام و شلوغي فكر آدمها نفوذ كرده و براي ‏عرضه ي پيام تبليغاتي توجه مخاطب را به خود جلب كند در غير اينصورت بخت آنكه برقراري ارتباط تاثير ‏مطلوب خود را بگذارد اندك است . هرچه تبليغ، توجه بيشتري را به خود معطوف كند، احتمال برقراري ‏ارتباط موثر و يادآوري و ماندگاري آن تبليغ براي مخاطب بيشتر خواهد بود. اگر يك تبليغ بانكي كه از ‏راديو يا تلويزيون پخش مي شود به ميزان كمي، توجه را به خود معطوف كند، در بهترين حالت، احتمالاً ‏ناكارآمد است و در بدترين حالت بي تاثير خواهد بود . هدف تبليغات عبارت است از تشريح جايگاه و معرفي ‏توانمندي‌هاي يك بانك و ايجاد روشنگري‌هاي لازم در مورد شرايط و موقعيت منحصر به فرد آن بانك در ‏زمينه ي ارائه ي خدمات به مشتريان. ‏
کلید واژه: تبلیغات، مشتری، فروش

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت تحقیق
هدفهای کلی تحقیق
فرضیه ها
متغییر های تحقیق
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
مقدمه
پیشینه تحقیق
فروش اعتباری 
مدل های کسب و کار الکترونیکی
تقسيم بندي بازار بر اساس شاخص هاي رفتاري
وفاداری مشتری
دانش بازاریابی و وفاداری مشتریان
فصل سوم: روش شناسی تحقیق
مواد و روشها
جامعه آماری
نمونه آماری و نحوه گزینش آن
روش های تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات
محاسبه كاي دو طبق مراحل زير انجام مي‌پذيرد
روایی محتوا
برآورد پایایی آزمون
ضریب همسانی درونی با استفاده از آلفای کرونباخ
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته ها
جدول فراوانی بدست آمده
فصل پنجم: نتیجه گیری
نتيجه گيري
پیشنهادات
منابع و ماخذ
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 3201 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 38

حجم فایل:576 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مدیریت

  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش